Σφεντούρι – Όρος

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1:45 ώρα (μέτριος ρυθμός)
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ: Εύκολη στο πρώτο μέρος – μέτριας δυσκολίας στο δεύτερο.
ΜΟΡΦΗ: Επίπεδη -ανηφορική.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ: Νερό (δεν υπάρχει στην διαδρομή ούτε πηγή ούτε μαγαζί για να σας παρέχει κάτι)
ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Εμφανή (κόκκινα σημάδια)

Hike route 1922481 – powered by Wandermap

00:00 Στην αρχή του χωριού Σφεντούρι υπάρχει διασταύρωση . Παίρνουμε τον αριστερό ανηφορικό δρόμο ( ο δεξής είναι η οδός Μπύρας) και προχωράμε για 10 λεπτά .

00:10 Στο σημείο που τελειώνει η ανηφόρα και ο δρόμος στρίβει προς τα δεξιά , στα αριστερά υπάρχει ένα μικρό πλάτωμα από όπου ξεκινάει και το μονοπάτι ( υπάρχει κόκκινο σημάδι) Το μονοπάτι στην αρχική του διαδρομή είναι ένα εμφανές παλαιό καλντερίμι.

00:20 Φθάνουμε σε ένα μεγάλο πέτρινο αλώνι καλυμμένο με θάμνους . Το μονοπάτι συνεχίζει βορειοανατολικά.

00:30 Το μονοπάτι μας βγάζει στην σουβάλα «Αχλάδα», και η σήμανση γίνεται πιο συχνή

00:45 Το μονοπάτι μετά από 15 λεπτά περίπου γυρίζει ανατολικά και γίνεται ανηφορικό με κατεύθυνση τον χωματόδρομο του όρους . Σε αυτό το σημείο υπάρχει μικρός βαθμός δυσκολίας

01:05 Μετά από 20 λεπτά ανάβασης κοντά στα βράχια φθάνουμε στον χωματόδρομο και κάνουμε αριστερά ( υπάρχει και μια μεγάλη πράσινη δεξαμενή νερού στο σημείο αυτό)

01:07 Στα 50 μέτρα δεξιά μας αρχίζει το μονοπάτι που βγάζει στο Όρος . Υπάρχει εμφανής σήμανση και από την αρχή του μονοπατιού έχουμε ορατότητα στο εκκλησάκι που υπάρχει στην κορυφή του Ορους

01:22 Το μονοπάτι χωρίζεται στα δύο . Αριστερά (βόρεια) κατευθύνεται στο Nαό των Ταξιαρχών ( κατηφορικό ) και δεξιά συνεχίζει για Όρος ( ανηφορικό)

01:42 Φθάνουμε στην κορυφή του Όρους (527 μ.). Είμαστε στο πιο ψηλό σημείο της Αίγινας όπου και βρίσκονται ίχνη του βωμού του Ελλάνιου Δία (Ο αρχαιότερος στην Ευρώπη)